Regulamin IV Turnieju o Puchar Burmistrza Kartuz.
środa, 18 maja 2011 13:56

Do rozopczęcia turnieju  pozostał równy miesiąc. Tymczasem przedstawiamy turniejowy regulamin.

 

 

IV Turniej Piłki Nożnej o Puchar Burmistrza Kartuz

Regulamin

 

I   CEL TURNIEJU

Popularyzacja piłki nożnej wśród amatorów.

Integracja społeczności sportowej.

Wyłonienie najlepszej amatorskiej drużyny piłkarskiej.

 

II   ORGANIZATOR

Kaszubskie Stowarzyszenie Sportowe „Sokół” Kartuzy

przy wsparciu finansowym U.G. Kartuzy

Patronem Honorowym Turnieju jest Burmistrz Gminy Kartuzy

 

III   TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW

18-19 czerwca 2011 r.

Boisko piłkarskie „Orlik” przy Gimnazjum nr 1 w Kartuzach

 

IV UCZESTNICTWO I SKŁAD DRUŻYNY

a)Warunkiem uczestnictwa drużyny jest dostarczenie imiennego zgłoszenia do turnieju wraz z kompletem podpisów zawodników. Każda z drużyn musi posiadać pełnoletniego kierownika drużyny.

b) Dopuszcza się udział zawodników rocznika 1995 i starszych. Osoby niepełnoletnie są zobowiązane dostarczyć zgodę rodziców lub opiekunów prawnych.

c) Drużyny w swoich składach mogą mieć zawodników zrzeszonych w klubach piłkarskich do A klasy włącznie. Dodatkowo w każdej drużynie może występować dwóch zawodników z wyższej klasy rozgrywkowej (zawodnik, który w sezonie 2010/11 wystąpił w oficjalnym meczu takiej drużyny) Ta osoba powinna w zgłoszeniu zostać zaznaczona przez podkreślenie.

d) Zespoły grają w sześcioosobowych składach (5 w polu + bramkarz). Maksymalna ilość zawodników w zgłoszeniu – 12 osób. Po złożeniu zgłoszenia u Organizatora nie będzie możliwości korekty w składach.

 

V WYPOSAŻENIE I STRÓJ ZAWODNIKA .

Drużyny biorące udział w turnieju powinny występować w jednolitych strojach piłkarskich z numerem na tylniej części koszulki. Zaleca się, aby zawodnik posiadał ochraniacze piłkarskie oraz miękkie obuwie sportowe ( turfy, korkotrampki)

Zabrania się gry:

- w dresie lub spodniach dresowych (za wyjątkiem bramkarza).

- gry w twardym obuwiu (wkręty)

- gry w okularach

 

VI   SYSTEM ROZGRYWEK

W turnieju uczestniczy 16 zespołów podzielonych na cztery grupy eliminacyjne. Najlepsze zespoły poprzedniej edycji turnieju zostaną rozstawione w losowaniu.

Z każdej grupy do fazy finałowej awansują dwie najlepsze drużyny, które w drugiej rundzie utworzą 2 grupy ćwierćfinałowe. W drugiej rundzie uwzględniane są wyniki spotkań z pierwszej rundy pomiędzy zespołami, które awansowały do jednej grupy. Cztery najlepsze drużyny utworzą pary półfinałowe a następnie finałowe.

Czas Trwania spotkań:

eliminacje 2x10 min, przerwa 1 min (sobota)

finały 2x 12 min, przerwa 1 minuta (niedziela)

UWAGA!

W wyniku czynników niezależnych od organizatora (np. niesprzyjające warunki atmosferyczne), które spowodują opóźnienie w terminarzu organizator zastrzega sobie możliwość zmiany czasu trwania meczów.

 

 

VII   PRZEPISY

Kary Dyscyplinarne

- zawodnik ukarany żółtą kartką – ostrzeżenie. Czwarta żółta kartka a następnie każda 3 kolejna skutkuje odsunięciem od następnego meczu w turnieju.

-   zawodnik ukarany drugą żółtą kartką w meczu – wykluczenie, drużyna gra 2 minuty w niekompletnym składzie, lub do utraty bramki

- zawodnik ukarany czerwoną kartką – wykluczenie, (drużyna gra 2 minuty w niekompletnym składzie lub do utraty bramki) oraz wykluczenie z kolejnego meczu,

- kara surowsza – wykluczenie z turnieju na wniosek sędziego lub organizatora zawodów, za wybitnie nie sportowe zachowanie (np. znieważenie sędziego, przedstawicieli organizatorów).

O kolejności w tabeli decyduje:

-         ilość zdobytych dużych punktów

-         wyniki bezpośrednich spotkań /mała tabela/

-         stosunek bramek /różnica/

-         ilość strzelonych bramek

-    losowanie

O kolejności najlepszych strzelców decyduje:

-         ilość strzelonych bramek

-         pozycja drużyny w tabeli końcowej

Uwaga ! Rzuty karne decydujące o awansie drużyny w fazie play off wykonywane są z 10 metra

 

Nad prawidłowym przebiegiem turnieju czuwać będzie Komisja Dyscyplinarna w składzie:

Zdzisław Krause, Zdzisław Hildebrandt, Jarosław Kulaszewicz

oraz Komisja Regulaminowa składająca się z 3 przedstawicieli drużyn biorących udział w turnieju. Komisja regulaminowa czuwać będzie przede wszystkim nad przestrzeganiem przez startujące drużyny zapisu punktu IVc niniejszego regulaminu.

 

 

VIII   NAGRODY

-Najlepsze 3 zespoły otrzymują pamiątkowe puchary i dyplomy.

Zespoły z  pozostałych miejsc otrzymują pamiątkowe dyplomy.

- Najlepszy bramkarz, strzelec oraz najlepszy zawodnik turnieju otrzymuje pamiątkowe statuetki oraz upominki rzeczowe.

 

IX   ODPOWIEDZIALNOŚĆ

 

Impreza nie jest ubezpieczona od nieszczęśliwych wypadków.

Każdy zawodnik gra z własnej nieprzymuszonej woli, wobec czego organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne nieszczęście, uszczerbek na zdrowiu spowodowany zdarzeniem w trakcie turnieju.

W turnieju mogą brać udział tylko zawodnicy nie mający przeciwwskazań zdrowotnych, i posiadający aktualne badania lekarskie za co pełną odpowiedzialność ponosi kierownik drużyny.

Za wiarygodność podpisów na zgłoszeniu pełną odpowiedzialność ponosi kierownik drużyny.

Zawodnicy rezerwowi podczas meczu zajmują miejsca na ławce rezerwowych. Na terenie boiska mogą znajdować się wyłącznie drużyny rozgrywające swoje spotkanie. Prosimy o utrzymanie porządku i spokoju na terenie kompleksu sportowego. Do konsultacji ewentualnych spraw spornych wynikających z regulaminu upoważniony jest tylko kierownik lub kapitan drużyny.

 

 

X SPRAWY PORZĄDKOWE

Zapewniamy:

- opiekę medyczną podczas trwania zawodów,

- wodę dla uczestników,

Prosimy o utrzymanie porządku i spokoju na terenie obiektu sportowego podczas trwania zawodów.

Umieszczanie jakichkolwiek materiałów reklamowych lub promocyjnych na terenie obiektu jest dozwolone jedynie za zgodą organizatora

Sprawy nie ujęte w w/w regulaminie normują przepisy PZPN oraz Regulamin kompleksu sportowego „Orlik” 2012

 

 

Organizator zastrzega sobie prawo do ewentualnych uzupełnień regulaminu oraz jego ostatecznej interpretacji .

***